Την ώρα που η αγορά εργασίας έχει κλείσει τις πόρτες της σε πολλούς νέους παγκοσμίως πολλοί εξ αυτών αναζητούν... εναλλακτικούς τρόπους για να «πουλήσουν» τον εαυτό τους.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Δανία και συγκεκριμένα η Κοπεγχάγη, όπου άνεργοι προβάλλουν τον εαυτό τους ως μοντέλα πίσω από μια... βιτρίνα.
Ένα εγχείρημα που θυμίζει τις διάσημες κόκκινες βιτρίνες στο Άμστερνταμ, όπου ιερόδουλες προσφέρουν το κορμί τους.
Η ιδέα ανήκει στην εταιρεία μάρκετινγκ Reputation Copenhagen. Δεκαπέντε άνθρωποι, λοιπόν, κάθονται καθημερινά σε μια καρέκλα σε κεντρικό σημείο της πρωτεύουσας και μπροστά τους έχουν μια ταμπέλα που γράφει «διαθέσιμος ακαδημαϊκός».
Στόχος τους είναι να προβάλλουν τα προσόντα τους και να τραβήξουν το ενδιαφέρον των περαστικών, οι οποίοι μπορούν να ελέγξουν το βιογραφικό εκείνου που κάθεται πίσω από το τζάμι και να του μιλήσουν αν επιθυμούν.
«Κάθομαι σαν μαϊμού στο κλουβί» λέει ο Ανιμπάλ Κάμελ Χολτ, ένας από τους 15 συμμετέχοντες στο πρόγραμμα «Πολύ έξυπνος για να καθίσεις σε ένα παράθυρο».
Ο Χολτ, είναι πολιτικός επιστήμονας, μιλά έξι γλώσσες, αλλά άνεργος εδώ και έξι χρόνια. «Είμαι πρόθυμος να δοκιμάσω οτιδήποτε» δηλώνει.
Πηγή: protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η γνώμη σας μετράει για μάς