Πτώση στη διαφημιστική δαπάνη για όλα τα εγχώρια ΜΜΕ, πλην καναλιών, στο πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Συνολικά η κάθοδος στο διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου του 2013, σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, έφτασε το 11,87%.
Αν το μεταφράσουμε αυτό σε χρήματα, μας κάνει διαφημιστική δαπάνη φέτος 240.394.081 ευρώ από 272.766.222 ευρώ πέρυσι.
Στα περιοδικά σημειώθηκε συντριβή, με μείωση διαφημιστικής δαπάνης 32,3%. Εντάξει, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι βγήκαν από την αγορά τα κάποτε κραταιά συγκροτήματα της ΙΜΑΚΟ και των εκδόσεων Λυμπέρη, αλλά και πάλι το πλήγμα στον κλάδο είναι μέγιστο. Σε χρήματα, η πτώση των περιοδικών μεταφράζεται σε διαφημιστική δαπάνη 58.411.758 ευρώ για το τρίμηνο Ιανουαρίου-Μαρτίου 2013 από 86.285.695 ευρώ για το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο.
Χάλια μαύρα και για τα ραδιόφωνα, με καθολική πτώση 26,64%, η οποία αντιστοιχεί σε 11.661.407 ευρώ φέτος από 15.896.801 ευρώ πέρυσι. Οι εφημερίδες, πάλι, είχαν μια ενοχλητική πλην όμως διόλου εξτρεμιστική διολίσθηση της τάξης του 12,86%. Ητοι διαφημιστική δαπάνη 50.402.837 ευρώ από 57.841.997 ευρώ.
Μόνο τα κανάλια τη γλίτωσαν, πιέζοντας ασφυκτικά την αγορά για ξεχωριστές συμφωνίες. Εξ ου και κατέγραψαν άνοδο 6,37%, με διαφημιστική δαπάνη 119.918.078 ευρώ από 112.741.730 ευρώ.
Πηγή: enet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η γνώμη σας μετράει για μάς