8 Μαΐ 2011

ΠΟΙΟΙ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ κρίση στον Αλτερ

του Χρήστου Ξανθάκη
Το πιο ενδιαφέρον της όλης υπόθεσης; Μα φυσικά το πώς επηρέασε τις διαφημιστικές δαπάνες των άλλων καναλιών η σχετική απουσία του Alter από τον τηλεοπτικό στίβο. Τρεις δίαυλοι, λοιπόν, κατέγραψαν άνοδο στην τεκμαρτή διαφημιστική δαπάνη: μεγαλύτερη το Star με 7.737.318 ευρώ και 15,51 % (από 6.223.943 ευρώ και 12,08 %), μεσαία το Mega με 16.294.451 τον φετινό Απρίλιο και μερίδιο 32,67 % επί του συνόλου (από 15.837.045 ευρώ και 30,74 % πέρυσι) και οριακή ο Alpha με 8.976.046 ευρώ και 18 % (8.958.600 ευρώ και 17,35 %). Ο Antenna δεν επωφελήθηκε, καθώς είχε δαπάνη 13.683.159 ευρώ και μερίδιο 27,34 % από 14.041.291 ευρώ και 27,26 % τον Απρίλιο του 2011. Ο μεγάλος χαμένος; Μα το Alter φυσικά, που κατακρημνίστηκε στο 2.142.984 ευρώ και 4,3 % από 4.971.884 ευρώ και 9,65 %. Οσο για τα κρατικά κανάλια, ίσα ίσα που ακούμπησαν το 1.000.000 ευρώ η ΕΤ1 (67.678 ευρώ), η ΕΤ3 (26.833 ευρώ) και η ΝΕΤ (900.687 ευρώ), αποδεικνύοντας, μία ακόμη φορά, ότι οι ιδιωτικοί δίαυλοι δεν έχουν να περιμένουν και πολλά από την κατάργηση των διαφημίσεων σε αυτά. Ενώ με το Alter (που υπέβαλε την Παρασκευή αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 99), μάλλον πρόκοψαν...
πηγή: Ελευθεροτυπια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας μετράει για μάς