23 Οκτ 2012

Η κρίση επηρέασε τις εφημερίδες



 Η εγχώρια αγορά των εκτυπώσεων εξετάζεται σε πρόσφατη μελέτη της Hellastat Α.Ε. στην οποία αναλύονται οι οικονομικές καταστάσεις 138 επιχειρήσεων (www.hellastat.eu).

Η κρίση η οποία έχει ξεσπάσει στο χώρο των εφημερίδων και περιοδικών σε αντιδιαστολή με την άνθιση που γνωρίζει η διαδικτυακή επικοινωνία, είχε αρνητικές επιπτώσεις στη δραστηριότητα και τα αποτελέσματα των εκτυπωτικών επιχειρήσεων το 2011.

Σύμφωνα με στοιχεία της Media Services, το 2011 η συνολική διαφημιστική δαπάνη μειώθηκε κατά 15%, στα 1,6 δισ. ευρώ. Τα περιοδικά και οι εφημερίδες κατέγραψαν απώλειες της τάξης του -22,3% και -17% αντίστοιχα.Η μέση κυκλοφορία των κυριακάτικων εφημερίδων μειώθηκε κατά 10%, ενώ οι απογευματινές κατέγραψαν πτώση της τάξης του 17%.

Επιπλέον, πολλές επιχειρήσεις προτιμούν πλέον να προβληθούν μέσω του internet καθώς τα κόστη είναι αρκετά χαμηλότερα και η διαφήμιση πιο στοχευμένη, και δυναμική, αντικαθιστώντας έτσι το έντυπο υλικό.

Στο χώρο του βιβλίου, μέρος εκδοτών συνεργάζεται με επιχειρήσεις από ασιατικές χώρες λόγω του χαμηλότερου κόστους, πλήττοντας τις εγχώριες εκτυπωτικές επιχειρήσεις. Επιπρόσθετα, οι τελευταίες υφίστανται πολύμηνες καθυστερήσεις στις εισπράξεις τους και υψηλές επισφάλειες.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας μετράει για μάς