10 Απρ 2013

ΕΣΗΕΜ-Θ: Η δεοντολογία υπεράνω κάθε εμπορικού συμφέροντος


Με αφορμή λογοκριτικές παρεμβάσεις που υπαγορεύονται από εμπορικούς λόγους και εφαρμόζονται από τις διευθύνσεις Μέσων Ενημέρωσης, η ΕΣΗΕΜ-Θ καλεί τα μέλη της να αναλογιστούν πόσα περιθώρια δίνουν στα εμπορικά και διαφημιστικά τμήματα των επιχειρήσεων Ενημέρωσης και στους ιδιοκτήτες τους, να καθορίζουν τη δημοσιογραφική ύλη.


Όλοι οι δημοσιογράφοι, ιδίως αυτοί που διατηρούν επιτελικά και διευθυντικά καθήκοντα, έχουν (σε ατομικό και σε συλλογικό επίπεδο) την ευθύνη να υπερασπιστούν την αξιοπιστία των Μέσων που εργάζονται και να μην επιτρέπουν με τη στάση τους να συναρτάται η δημοσιογραφική δεοντολογία με ευκαιριακές διαφημιστικές επιλογές ή στοχευμένες επικοινωνιακές ενέργειες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας μετράει για μάς