ννν Εντυπωσιακή η μείωση της διαφημιστικής δαπάνης στα μέσα ενημέρωσης που καταγράφηκε τον Οκτώβριο σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2009.
ννν Συγκεκριμένα η διαφημιστική δαπάνη που απορρόφησαν τα ΜΜΕ μειώθηκε συνολικά κατά 21%.Τις μεγαλύτερες απώλειες σημειώνουν οι τηλεοπτικοί σταθμοί (-40%) και ακολουθούν το ραδιόφωνο (-21%) και τα περιοδικά (-17%).Μόνο οι εφημερίδες καταγράφουν αύξηση στα διαφημιστικά τους έσοδα της τάξεως του 10%,γεγονός που αποδίδεται στο γεγονός ότι διανύαμε προεκλογική περίοδο.
ννν Στο διάστημα δεκαμήνου (Ιανουάριος- Οκτώβριος) η διαφημιστική δαπάνη που απορρόφησαν τα ΜΜΕ μειώθηκε συνολικά κατά 12,3% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2009. Τη μεγαλύτερη μείωση καταγράφουν οι ραδιοφωνικοί σταθμοί (-26,9%) και ακολουθούν τα τηλεοπτικά κανάλια (-15%) και τα περιοδικά (-14%), ενώ οι εφημερίδες καταγράφουν οριακή αύξηση των διαφημιστικών τους εσόδων κατά 1,1%.
πηγή: ΤΟ ΒΗΜΑ (φωτο Μ.Δ.)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η γνώμη σας μετράει για μάς