Συνολικά οι πωλήσεις το 2011 έφτασαν κατά μέσο όρο τα 1.494.043 φύλλα. Οι κυριακάτικες έχασαν το 10 % των αναγνωστών τους, με μέσες πωλήσεις 800.422 φύλλων. Οι απογευματινές έχασαν 33.787 φύλλα, οι πρωινές έχασαν το 25 % του κοινού τους και οι λοιπές εβδομαδιαίες έχασαν 62.997 φύλλα. Μεγάλες απώλειες επίσης κατέγραψαν και οι αθλητικές εφημερίδες, ύψους 17 %. Ταυτόχρονα όμως μέσα στο 2011 παρατηρήθηκε σημαντική αύξηση του κοινού που στράφηκε στο διαδίκτυο για την ενημέρωσή του. Με την Ελλάδα να περνά δύσκολες ώρες, με τις εξελίξεις να τρέχουν από λεπτό σε λεπτό, οι Έλληνες επιλέγουν το διαδίκτυο και τα ενημερωτικά sites για την ενημέρωσή τους, που δε μπορεί πια να περιμένει μέχρι το επόμενο πρωί ή τα δελτία των 20:00.
Ασφαλώς όλα τα παραπάνω δεν είναι «ελληνικό φαινόμενο». Μεγάλες και ιστορικές εφημερίδες του κόσμου βλέποντας τις απώλειες να αυξάνονται χρόνο με τον χρόνο, κατάλαβαν από νωρίς την μεγάλη δύναμη και ώθηση του διαδικτύου. Στράφηκαν στα portal τους, αναβαθμίζοντάς τα και πετυχαίνοντας να κρατήσουν ή ακόμα και να αυξήσουν τους αναγνώστες τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η γνώμη σας μετράει για μάς