23 Νοε 2012

Εξώδικη διαμαρτυρία Νανάς Νταουντάκη προς Δημήτρη Ρίζο


ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΑΡΧΗΣ
ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ - ΔΗΛΩΣΗ 

Της Αναστασίας ( Νανάς) Νταουντάκη Α΄Αντιπροέδρου Δ.Σ Ε.Σ.Η.Ε.Α, οδός Ακαδημίας αρ. 20

ΠΡΟΣ

Το Δημήτριο Ρίζο εκδότη της εφημερίδας « ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΥΤΠΟΣ» κατοίκου Καλλιθέας οδός Ελευθερίου Βενιζέλου αρ. 218

Όπως γνωρίζετε την Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012 είχε συγκληθεί στον χώρο των εγκαταστάσεων της εφημερίδας «ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ» γενική συνέλευση των εργαζομένων προκειμένου να ληφθούν αποφάσεις για την από μέρους σας μη καταβολή των δεδουλευμένων από τον μήνα Ιούλιο μέχρι σήμερα.

Στη συνέλευση παρευρίσκονταν και μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων της Ε.Σ.Η.Ε.Α και Ε.Τ.Η.Π.Τ.Α μεταξύ δε αυτών κι εγώ με την ιδιότητα της Ά Αντιπροέδρου του Δ.Σ της Ε.Σ.Η.Ε.Α. Κατά τη διάρκεια της συνέλευσης όταν από τους εργαζομένους ζητήθηκε να τους δώσετε ένα χρονοδιάγραμμα εξόφλησης των οφειλομένων εσείς τους προτείνατε την απόλυσή τους αφού όμως προηγουμένως σας δηλώσουν ότι παραιτούνται από κάθε αξίωση που έχουν εναντίον σας και ότι έχουν εξοφληθεί πλήρως. Όπως ήταν φυσικό η προκλητική αυτή πρότασή σας προκάλεσε τις έντονες αντιδράσεις όλων των εργαζομένων και των συνδικαλιστικών εκπροσώπων τους που παρευρίσκονται στη συνέλευση. Παίρνοντας το λόγο διαμαρτυρήθηκα έντονα για την πρόταση σας που αποτελούσε εμπαιγμό των συναδέλφων και ζήτησα να εκπληρώσετε όλες σας τις υποχρεώσεις και να εξοφλήσετε όλα όσα οφείλετε στους εργαζομένους. Τότε εσείς  κατά τρόπο χλευαστικό και εις επήκοον όλων των συναδέλφων απευθυνθήκατε προς εμέ λέγοντας : « Ποια είσαι εσύ που παίρνεις πέντε μισθούς και δε δουλεύεις;» ενώ  γνωρίζετε πολύ καλά εμένα προσωπικά καθώς και ότι καθόλη τη διάρκεια της δημοσιογραφικής μου πορείας το μόνο εισόδημά μου ήταν ο μισθός  που έπαιρνα από τη μία και μοναδική δουλειά μου. Ενώ όμως γνωρίζετε καλώς όλα αυτά με όσα δημόσια δηλώσατε επιχειρήσατε με ψευδείς ισχυρισμούς να μειώσετε την προσωπικότητά μου ως ατόμου και ως συνδικαλιστή ενώπιον των συναδέλφων εργαζομένων για να μην είμαι ένα ακόμη εμπόδιο στα σχέδιά σας.

Επειδή με όσα δημόσια δηλώσατε γνωρίζοντας ότι δεν είναι αληθή προσβάλλατε την προσωπικότητα, τιμή , υπόληψη και την συνδικαλιστική ιδιότητά μου.

Διαμαρτυρόμενη για την ψευδή αυτή σας δήλωση

Σας καλώ όπως επανορθώσετε δημόσια την προσβολή στο πρόσωπό μου και αποκαταστήσετε την αλήθεια.

Αν δε το πράξετε δηλώνω ότι θα προβώ σε κάθε δικαστική ή εξώδικη ενέργεια που απαιτείται για την άρση της προσβολής της προσωπικότητας μου και την αποκατάσταση της αλήθειας.

Αρμόδιος Δικαστικός Επιμελητής καλείται να κοινοποιήσει νόμιμα την παρούσα προς τον κάθε ένα από αυτούς, προς τους οποίους απευθύνεται, που εδρεύουν στην Αττική και εκπροσωπούνται νόμιμα για να λάβουν γνώση και για τις νόμιμες συνέπειες αντιγράφοντάς την, ολόκληρη στις εκθέσεις επίδοσης.

Αθήνα, 22  Νοεμβρίου 2012
Η εξωδίκως δηλούσα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας μετράει για μάς