13 Νοε 2009

Η οικονομική κρίση αυξάνει την τηλεθέαση

Της Δέσποινας Επιτροπάκη

Αύξηση παρουσιάζει ο μέσος όρος τηλεθέασης για την τηλεοπτική χρονιά 2008- 2009, σύμφωνα με τα στοιχεία της Agb Nielsen. Κυριότερη αιτία της αύξησης θεωρείται η οικονομική κρίση που έχει πλήξει τη χώρα μας την τελευταία χρονιά, αναγκάζοντας πολλούς Έλληνες να αλλάξουν τις συνήθειές τους, κάνοντας στροφή σε πιο οικονομικές μεθόδους ψυχαγωγίας, όπως είναι η τηλεόραση.

Όπως διαβάζουμε στην «Ελευθεροτυπία»: «Σύμφωνα, πάντως, με τα στοιχεία της AGB Nielsen Media Research, που περιλαμβάνονται στο «TV Yearbook 2008-2009», το οποίο η εταιρεία εκδίδει κάθε χρόνο, τη συγκεκριμένη περίοδο συνολικά αυξήθηκε κατά 13 λεπτά ο μέσος χρόνος που περνούσαμε... αγκαλιά με τους τηλεοπτικούς μας δέκτες, σε σχέση με τις δύο περασμένες σεζόν. Έτσι λοιπόν το 2008-09 περνούσαμε καθημερινά κατά μέσο όρο τέσσερις ώρες και 21 λεπτά μπροστά στις τηλεοράσεις μας, όταν τις δύο προηγούμενες τηλεοπτικές περιόδους (2006-07 και 2007-08) αυτό γινόταν για τέσσερις ώρες και 18 λεπτά. Τις περισσότερες ώρες μπροστά στις μικρές οθόνες τους περνούν οι γυναίκες άνω των 65 ετών (378 λεπτά) κι ακολουθούν οι ηλικίας 45-64 με 356 λεπτά, ενώ έπονται οι άνδρες άνω των 65 χρόνων με 336 λεπτά.

Παρέα με τις τηλεοράσεις τους περνούν περισσότερο οι τηλεθεατές με χαμηλό επίπεδο μόρφωσης, φτάνοντας τις πέντε ώρες και 43 λεπτά ημερησίως, εμφανίζοντας επίσης αύξηση κατά 19 λεπτά. Το ίδιο ισχύει και για όσους έχουν μεσαία μόρφωση που φτάνουν τα 265 λεπτά καθημερινά (αύξηση κατά 11 λεπτά) αλλά και για εκείνους με υψηλό επίπεδο μόρφωσης που έφτασαν τα 213 λεπτά ημερησίως (αύξηση 10 λεπτά). Την πιο μικρή αύξηση (τέσσερα λεπτά) εμφανίζουν τα παιδιά 4-14 ετών που φτάνουν τις δύο ώρες και 31 λεπτά ημερησίως, ενώ οι μόνοι που παρέμειναν σταθεροί στις συνήθειές τους ήταν οι άνδρες 25-44 χρόνων που και τη σεζόν 2008-09 (όπως και το 2007-08) «ξόδευαν» καθημερινά στην τηλεόραση τρεις ώρες και 13 λεπτά από τον χρόνο τους.»
πηγή: NewsTime

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας μετράει για μάς