23 Μαΐ 2011

Νοιώθω να με τιμωρούν που.. εργάζομαι σκληρά




Της Μαριαλένας Αλυμάρα

(Χρόνια ΕΡΤ, τώρα Γενική Γραμματεία)



Με αφορμή τις εκλογές….
Θυμήθηκα όταν πριν από 31 χρόνια ξεκινούσα το ταξίδι μου στο ‘’επάγγελμα’’. Πόσες σκέψεις, πόσες επιθυμίες, πόση χαρά με την πρώτη ‘’δουλειά’’. Άσε με τον πρώτο μισθό, εκείνο το μικρούλι πρώτο μισθό που ίσα-ίσα κάλυπτε τα έξοδα κίνησης… Και μετά η επαγγελματική αποκατάσταση με τη μορφή της σύμβασης…



Η αλήθεια είναι πως για τους περισσότερους από εμάς της γενιάς μας τα πράγματα ήρθαν σχετικά εύκολα, βατά. Και είπαμε ότι κάτι διορθώνεται στο τοπίο των Μέσων. Ότι έρχεται το τέλος στις συνθήκες ‘’σκλαβοπάζαρου’’ που επικρατούσαν για χρόνια. Πόσο λάθος κάναμε. Και σ αυτό! Όπως και σε τόσα άλλα. Ο σεβασμός του κόσμου στο ‘’λειτούργημα’’ μας που έγινε κριτική, επίκριση, απαξίωση και… ‘’αλήτες, ρουφιάνοι, δημοσιογράφοι’’.



Δεν είμαι αλήτης –όπως και οι περισσότεροι συνάδελφοί μου. Πόσο μάλλον ρουφιάνος-όπως και οι περισσότεροι συνάδελφοί μου. Το μόνο που θέλησα να είμαι είναι ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ-όπως και οι περισσότεροι συνάδελφοί μου!



Εργάστηκα, όλα αυτά τα χρόνια, χωρίς ποτέ να αρνηθώ υποχρεώσεις, ευθύνες, κούραση, σκληρά ωράρια –όπως και τώρα στα 50 μου που βρίσκομαι, αλλά νοιώθω, όπως και η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων μου, να μας… τιμωρούν γι’ αυτό. ΓΙΑΤΙ;



Γιατί να συνεχίσουμε να δεχόμαστε την κατάσταση αυτή; Γιατί να μην αντιδράσουμε έστω και τώρα, την ώρα μηδέν; Με αφορμή τις φετινές εκλογές…
Μαριαλένα Αλυμάρα


*** Γεννήθηκα στην Αθήνα πριν 50 χρόνια. Είμαι παντρεμένη και έχω μια 26χρονη κόρη. Τέλειωσα το ιταλικό σχολείο και πέρασα στο ιταλικό τμήμα της Φιλοσοφικής στη Θεσσαλονίκη, σπουδές που δεν ολοκλήρωσα αφού αποφάσισα να γίνω δημοσιογράφος. Φοίτησα στο ‘’Εργαστήρι Επαγγελματικής Δημοσιογραφίας’’ και αμέσως μετά παρακολούθησα σεμινάρια ηλεκτρονικής δημοσιογραφίας στην RAI. Από κει και πέρα…
Α’ πρόγραμμα της ΕΡΤ -‘’Παράθυρο στο σύγχρονο κόσμο’’), ‘’Συντροφιά με τη Συντροφιά μας’’,‘’Επικαιρότητες’’,‘’Νέα για νέους’’ , ’Σάββατο και 8μιση’’, σύνταξη και εκφώνηση των δελτίων ειδήσεων, και παράλληλα εκφώνηση δελτίων ειδήσεων στο ‘’Ραδιο Α’’. Τα τελευταία χρόνια δουλεύω στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης ως αρχισυντάκτης σε πολλά δελτία που δημοσιεύονται στο Ιντερνετ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας μετράει για μάς