8 Απρ 2013

Από το ημερολόγιο ενός άνεργου


Ανώτερα μπακαλικά
Ψωμί ή καφέ; Ψωμί.
Καφέ ή τσιγάρο; Τσιγάρο.
Τσιγάρο ή ψωμί; Ψωμί.
Ψωμί ή γάλα; ………..
Βενζίνη ή πετρέλαιο; Πετρέλαιο.
Πετρέλαιο ή νερό; Νερό.
Νερό ή γάλα; ………..
Σύστημα εξισώσεων με πολλούς αγνώστους και ελάχιστες λύσεις. Γαμώ τα μαθηματικά μου

Κάποιος που "ήξερε πολλά"
25 χρονια εργασιακη εμπειρια, 2 πτυχια (ΤΕΙ και ΑΕΙ ), δεκάδες πιστοποιητικά σεμιναριων σε διαφορα θεματα γυρω απο το αντικειμενο εργασιας μου, σε Ελλαδα και εξωτερικο.
Ενα μηνα πριν με απολυσουν προχωρησαν σε μειωση 25% του μισθου μου και με απελυσαν με μειωμενη αποζημιωση. Τωρα τρεχω στα δικαστηρια.
2
ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ!
π
ανω απο 300 βιογραφικα αλλά ΞΕΡΩ ΠΟΛΛΑ, οπως ειπε χαρακτηριστικα ενας απο τους ελαχιστους που μου απαντησαν, γι' αυτο κι εγω ΜΕΙΩΝΩ ανα διαστηματα ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΜΟΥ, τις ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΟΥ.
giannis


Γιατί να φύγω εγώ κι όχι αυτοί;
Είμαι άνεργος 2 χρόνια. Για ποιο λόγο σπούδασα; Πρέπει να φύγω απ' την Ελλάδα και να πάω πού;
Για ποιο λόγο να φύγω εγώ κι όχι αυτοί;
Γεωργιος

Πριβέ δίχτυ προστασίας
Δεν ξέρω πώς να κοιτάξω την κορούλα μου στα μάτια. Φυσικά, κάνω λάθος. Το πιο γερό δίχτυ προστασίας αυτή την εποχή το απλώνουν για τους μπαμπάδες τους οι πιτσιρίκες και οι πιτσιρικάδες. Το έχω τσεκάρει.
 
Είμαι 20 χρονών και νιώθω 70
Καθε μερα που περναει νιωθω οτι τιποτα δεν εχει νοημα, πιεζομαι να χαμογελασω, εχω βαρεθει τη μιζερη μου φυση.Οι γονεις μου ανησυχουν και αντιδρουν ασχημα, επειδη δεν ξερουν πως να χειριστουν ενα ατομο που δεν μπορουν να το βοηθανε για παντα, αλλα και επειδη βλεπουν πως δεν εχω ορεξη ουτε να ζησω.
Βαρεθηκα να μην μπορω να βρω μια δουλεια. Βαρεθηκα να χρειαζονται χρηματα για να κανω κατι για τον εαυτο μου. ''Ολα θα πανε καλα'' ακουω. Ο κοσμος δεν βαρεθηκε αραγε να το λεει, ενω ξερει το αντιθετο; Ειμαι 20 χρονων και νιωθω 70.
Ρένα

Τι θα κάνουμε εμείς οι 55άρηδες;
ΕΙΜΑΙ 55 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΖΟΦΕΡΟ ΚΑΙ ΑΒΕΒΑΙΟ.
ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ, ΚΑΙ ΟΣΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΚΙ ΑΝ ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΘΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ. ΕΠΙΔΟΜΑ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ,ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΠΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ.ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ 55ΡΗΔΕΣ...
ΑΠΛΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΟΣ ΚΑΤΩΤΕΡΟΥ ΘΕΟΥ.ΟΥΤΕ ΣΥΝΤΑΞΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ!
ΧΡΗΣΤΟΣ

Πηγή: imerologioanergou

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας μετράει για μάς