Το site των Times του Λονδίνου έχασε άλλους 120.000 αναγνώστες από τον Ιούλιο ως τον Αύγουστο σύμφωνα με την εταιρεία μάρκετινγκ comScore. Ο Αύγουστος ήταν ο δεύτερος μήνας που οι Times εφάρμοσαν το paywall, δηλαδή την πληρωμή για να διαβάσει κανείς το περιεχόμενο του site, και είχαν 1.459.000 διαφορετικούς επισκέπτες (unique visitors), μια πτώση 7.6% από τους 1.579.000 επισκέπτες τον Ιούλιο. Επίσης, ο χρόνος που οι επισκέπτες παρέμειναν στο site σε λεπτά έπεσε κατά 16%, από 6 εκατομμύρια τον Ιούλιο σε 5 εκατομμύρια τον Αύγουστο, ενώ ο συνολικός αριθμός των σελίδων που επισκέφτηκαν οι αναγνώστες έπεσε την ίδια περίοδο κατά 22%, από τα 9 στα 7 εκατομμύρια.
Παρόλο που μια μικρή μείωση στους αναγνώστες είναι αναμενόμενη τον Αύγουστο, μήνα διακοπών, η μείωση των επισκεπτών (unique visitors) στους Times είναι πάνω από 4 φορές μεγαλύτερη από τους ανταγωνιστές της όπως η Guardian και η Telegraph, ενώ μάλιστα ο Independent είχε και μια μικρή αύξηση της τάξης του 1.3%. Επίσης, η Guardian, η Telegraph και ο Independent, αντίθετα με τους Times, σημείωσαν μια μικρή αύξηση τόσο του αριθμού των σελίδων τους που διαβάστηκαν όσο και του χρόνου που δαπανήθηκε στο site τους.
Τον Ιούλιο, τον πρώτο μήνα που οι Times έβαλαν paywall, είχαν χάσει ακόμα 575.000 επισκέπτες (-26.7%) μέσα σε ένα μήνα. Συγκρινόμενα τα στοιχεία με τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του 2009, οι επισκέπτες μειώθηκαν τους αντίστοιχους μήνες του 2010 κατά περισσότερο από 1/3. Όπως μάλιστα φαίνεται από τη μείωση στην επισκεψιμότητα των σελίδων των Times και στο χρόνο που δαπανάται στο site πολλοί από τους επισκέπτες το εγκαταλείπουν γρήγορα μόλις μπουν (bounce effect)Παρόλο που δεν έχουν γίνει επίσημες ανακοινώσεις, σύμφωνα με το site Beehive, οι συνδρομητές στην online έκδοση των Times ήταν 15.000 και άλλοι 12.500 ήταν συνδρομητές στην εφαρμογή των Times για το iPad. Είναι άγνωστο αν ενδιάμεσα οι συνδρομητές έχουν αυξηθεί. Πάντως, η tabloid εφημερίδα The News of The World, του ίδιου ομίλου που είναι ιδιοκτήτης των Times, ετοιμάζεται να εφαρμόσει και αυτή το paywall από τον Οκτώβριο.
πηγή:Ηλεκτρονικός Αναγνώστης
ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΧΟΜΕΝΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αυτά τα στοιχεία ας τα μελετήσουν προσεκτικά οσοι νομίζουν ότι..."πρωτοπορούν" με επιχειρηματικές επιλογές που έχουν απρόβλεπτες συνέπειες. Για να μήν κλαίγονται μετά οτι "δεν πάνε καλά". Και για να μήν μεταφέρουν στούς εργαζόμενους τίς δικές τους κακές επιχειρηματικές κινήσεις, οπως έχει γίνει πολλές φορές ως τώρα...
Παρόλο που μια μικρή μείωση στους αναγνώστες είναι αναμενόμενη τον Αύγουστο, μήνα διακοπών, η μείωση των επισκεπτών (unique visitors) στους Times είναι πάνω από 4 φορές μεγαλύτερη από τους ανταγωνιστές της όπως η Guardian και η Telegraph, ενώ μάλιστα ο Independent είχε και μια μικρή αύξηση της τάξης του 1.3%. Επίσης, η Guardian, η Telegraph και ο Independent, αντίθετα με τους Times, σημείωσαν μια μικρή αύξηση τόσο του αριθμού των σελίδων τους που διαβάστηκαν όσο και του χρόνου που δαπανήθηκε στο site τους.
Τον Ιούλιο, τον πρώτο μήνα που οι Times έβαλαν paywall, είχαν χάσει ακόμα 575.000 επισκέπτες (-26.7%) μέσα σε ένα μήνα. Συγκρινόμενα τα στοιχεία με τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του 2009, οι επισκέπτες μειώθηκαν τους αντίστοιχους μήνες του 2010 κατά περισσότερο από 1/3. Όπως μάλιστα φαίνεται από τη μείωση στην επισκεψιμότητα των σελίδων των Times και στο χρόνο που δαπανάται στο site πολλοί από τους επισκέπτες το εγκαταλείπουν γρήγορα μόλις μπουν (bounce effect)Παρόλο που δεν έχουν γίνει επίσημες ανακοινώσεις, σύμφωνα με το site Beehive, οι συνδρομητές στην online έκδοση των Times ήταν 15.000 και άλλοι 12.500 ήταν συνδρομητές στην εφαρμογή των Times για το iPad. Είναι άγνωστο αν ενδιάμεσα οι συνδρομητές έχουν αυξηθεί. Πάντως, η tabloid εφημερίδα The News of The World, του ίδιου ομίλου που είναι ιδιοκτήτης των Times, ετοιμάζεται να εφαρμόσει και αυτή το paywall από τον Οκτώβριο.
πηγή:Ηλεκτρονικός Αναγνώστης
ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΧΟΜΕΝΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αυτά τα στοιχεία ας τα μελετήσουν προσεκτικά οσοι νομίζουν ότι..."πρωτοπορούν" με επιχειρηματικές επιλογές που έχουν απρόβλεπτες συνέπειες. Για να μήν κλαίγονται μετά οτι "δεν πάνε καλά". Και για να μήν μεταφέρουν στούς εργαζόμενους τίς δικές τους κακές επιχειρηματικές κινήσεις, οπως έχει γίνει πολλές φορές ως τώρα...