2 Μαΐ 2010

"Δεν είναι τηλεόραση αυτό το πράγμα"


Του ΧΡΗΣΤΟΥ ΞΑΝΘΑΚΗ

«ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ τηλεόραση αυτό το πράγμα!» Κάπως έτσι αντιμετώπισε τα ελληνικά δελτία ειδήσεων η Τζάνετ Αλσχαους, Senior Vice President International Distribution στο τηλεοπτικό δίκτυο Fox News.
Είχε κληθεί στη χώρα μας από τον Antenna για να τσεκάρει τον ειδησεογραφικό τομέα του καναλιού και να προσφέρει ιδέες και λύσεις για το μέλλον. Ηρθε λοιπόν, μίλησε με στελέχη, με διευθυντές και με ρεπόρτερ, είδε δελτία ένα σωρό, είδε και τον ανταγωνισμό και κατέληξε ότι το έχουμε παρακάνει με την πολυλογία και τα παράθυρα στα δελτία μας και ότι το καφενείο των ειδήσεων δεν είναι ανάλυση αλλά φλυαρία άνευ αντικειμένου.

Με δυο λόγια; Η εικόνα των ελληνικών δελτίων δεν είναι δυναμική αλλά στατική, δεν βγαίνουν στόρι και ειδήσεις από τα πλάνα, δεν κουνιέται η κάμερα και δεν ζωντανεύει τον λόγο.

Η λύση; Αναμένεται εντός των ημερών με τη σχετική έκθεση της κυρίας Αλσχαους (που έκανε σε πρώτη φάση λόγο για ένα σφιχτοδεμένο δελτίο διάρκειας 20 έως 25 λεπτών), αλλά δεν ξέρω αν θα αξιοποιηθεί ή θα μπει στα υπ’ όψιν!

Επί τη ευκαιρία, συνεχίζοντας τις μετακλήσεις του από το εξωτερικό, ο Antenna φέρνει στις 10 και 11 Μαΐου τον σκηνοθέτη του «Lost» Μπομπ Ροθ για μια σειρά επαφών με έλληνες συναδέλφους του. Αν καταφέρει να μεταλαμπαδεύσει κάτι απ’ τη μαγεία της συγκεκριμένης σειράς, καλά θα περάσουμε.

ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ μισό λεπτό να δούμε τη διαφημιστική δαπάνη των καναλιών για τον περασμένο Μάρτιο: Πρώτο ήταν το Mega με 19.770.870 ευρώ και 31,35% της συνολικής πίτας (από 20.161.917 και 31,49% τον ίδιο μήνα πέρυσι) και ακολούθησαν ο Antenna με 15.791.006 ευρώ και 25,049% (13.707.821 ευρώ και 21,41 %), ο Alpha με 10.717.611 ευρώ και 16,99% (9.655.257 ευρώ και 15,08 %), το Star με 8.313.993 ευρώ και 13,18% (10.360.830 ευρώ και 16,18%), το Alter με 6.543.829 ευρώ και 10,38% (7.384.795 ευρώ και 11,53%) και η ΝΕΤ με 1.314.605 ευρώ και 2,08% (1.906.325 ευρώ και 2,98%).

Κι επειδή πολύς θόρυβος έχει ξεσηκωθεί για τα έσοδα της ΝΕΤ από διαφημίσεις, να σημειώσω ότι στο πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους κατέγραψε δαπάνη 4.031.835 ευρώ από 6.122.804 ευρώ πέρυσι. Τα ποσά αυτά δεν είναι «καθαρά» αλλά σηκώνουν πολύ (έως πάρα πολύ…) νερό, οπότε καταλαβαίνετε ότι δεν είναι πια και τόσα πολλά τα λεφτά που θα κερδίσουν τα υπόλοιπα κανάλια αν αποσυρθεί η Αγία Παρασκευή από το διαφημιστικό παιχνίδι.πηγή: Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας μετράει για μάς