8 Ιουν 2013

«Σας ορκίζομαι δεν είμαι ελέφαντας...»

Της ΝΑΝΑΣ ΝΤΑΟΥΝΤΑΚΗ

Λοιπόν, σας ορκίζομαι ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ ( αν κα έχω πάρει 2-3 κιλά και μου χαλάνε το ίματζ της δίμετρης ξανθιάς..).

Καταλαβαίνω ότι σε πολλούς χαλάω τη σούπα καθώς όντας ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΕΝΤΑΧΤΗ και ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ (και όχι, κατά ευκαιριακή εκλογική δήλωση…) είμαι απρόβλεπτη αφού δεν υπάρχει κομματική ή άλλη γραμμή να καθορίζει τις θέσεις μου. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν κάνω ποτέ λάθος, απλώς το λάθος είναι δικό μου και είμαι έτοιμη ανά πάσα στιγμή να το αναγνωρίσω. Αλλά και ο εκλογικός ανταγωνισμός έχει τα όριά του. Έχουμε και λέμε λοιπόν:

1. Δεν είμαι εχθρός του ΑΠΕ, Της ΕΡΤ, του ΑΛΤΕΡ, του… του… του… που δεν έχει τελειωμό. Πώς θα μπορούσε άλλωστε, βρέ συνάδελφοι δημοσιογράφοι, να είναι κάποιος εχθρός ενός ολόκληρου Μέσου. Και γιατί άλλωστε; Εεε;;; (Αν εννοούν ότι ήμουν κατά της ΚΥΑ του Κεδίκογλου που μετέτρεπε τους Δημοσιογράφους και την Ενημέρωση σε ΚΡΑΤΙΚΑ- ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΑ γρανάζια αυτό το παραδέχομαι. Σκοτώστε με. Επίσης αν εννοούν ότι υπερασπίστηκα τους εργαζόμενους στην Ελευθεροτυπία και το Αλτερ, μεταξύ άλλων, όχι μόνο απέναντι στα αφεντικά τους αλλα και τους- τάχα- συμμάχους τους, κι αυτό το έκανα . Και κάποιες εξελίξεις με δικαίωσαν !!!)

2. Δεν «κατεβαίνω με τον Τσαλαπάτη» ούτε με κανέναν άλλο. Οι ΜΑΧΟΜΕΝΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ στους οποίους ανήκω κατεβαίνουν μόνοι τους. Επιπλέον, δεν συνεργάζονται με παρατάξεις και άτομα με τα οποία τους χωρίζει ιδεολογικό χάος (η συνεργασία μέσα στο ΔΣ με όλους είναι απαραίτητη για τη λειτουργία του Σωματείου και δεν σημαίνει εκχώρηση -αν δεν προδίδεις τις αρχές σου).


3. Δεν έχω διάθεση, δεν το έκανα, ούτε θα μπορούσα άλλωστε, ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΩ κανέναν. Αυτό δεν σημαίνει ότι κάποιοι άλλοι(που χρησιμοποιούν φτηνά εκλογικά τεχνάσματα) θα καταργήσουν την άποψη. Ιδιαίτερα άτομα που στο παρελθόν δεν έκαναν πάντα αυτό που ήταν συμφέρον για τους εργαζόμενους- ανεξάρτητα από τα φαινόμενα.

Το κείμενο, όπως δημοσιεύτηκε στην ομάδα των ΜΑΧΟΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας μετράει για μάς