8 Σεπ 2010

ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΑΡΑΤΟΣ: «Η ΑΠΟΛΥΣΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΚΑΪ 100,3 ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ»

Τον θυμάστε τον Γιώργο Δαράτο, τον γλαφυρό και έγκυρο ανταποκριτή του «Σκάι 100,3» από τις Βρυξέλλες; Ε, λοιπόν ξεχάστε τον. Ο σταθμός του Φαλήρου διέκοψε τη μεταξύ τους συνεργασία. Ο Δαράτος υποστηρίζει πως η διακοπή οφείλεται βασικά σε πολιτικούς λόγους και όχι σε οικονομικούς. Το e-tetRadio δημοσιεύει ολόκληρη την επιστολή του Γιώργου Δαράτου – είναι ομολογουμένως πολύ αποκαλυπτική. Εγείρεται φυσικά το εξής ερώτημα: Είναι δεμένος στο άρμα του νεοφιλελευθερισμού ο «Σκάι 100,3»;
Βρυξέλλες 31.08.2010


Αγαπητοί φίλοι, φίλες, συνάδελφοι, Σήμερα είναι η τελευταία ημέρα που συγκαταλέγομαι στο δυναμικό του ΣΚΑΪ 100,3. Όπως με πληροφόρησε, όχι η διεύθυνση του σταθμού αλλά ένας άγνωστος σε μένα, αλλά, υποθέτω και σε σας δικηγόρος, η σύμβασή μου δεν ανανεώνεται κι έτσι η συνεργασία μας σταματάει εδώ.
Πρώτα απ΄ όλα θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τη θαυμάσια συνεργασία που είχαμε μεταξύ μας και τη φιλική διάθεση που δείξατε πάντοτε στο πρόσωπό μου. Αυτό δεν θα το λησμονήσω στα είκοσι περίπου χρόνια που εργάστηκα για το καλό του ΣΚΑΪ από τις Βρυξέλλες.
Το δεύτερο που νομίζω ότι πρέπει να γνωρίζετε είναι πως η διακοπή της συνεργασίας μου με το σταθμό οφείλεται σε πολιτικούς λόγους. Ο ΣΚΑΪ, δέσμιος της πλέον άκρατης νεοφιλελεύθερης ιδεολογίας της μεγάλης του αδερφής, της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ, δεν μπορούσε να ανεχτεί κάποιον που οι θέσεις του στον «αέρα» ήταν συστηματικά εκτός της πολιτικής του γραμμής. Ήταν φυσικό να θελήσει την απομάκρυνσή μου.
Τέλος δεν πρέπει να παραβλέψει κανείς και την οικονομική διάσταση του θέματος. Γιατί να πληρώνουν κάποιον κανονικά όταν μπορούν –νομίζουν ότι μπορούν- να κάνουν τη δουλειά τους με πολύ λιγότερα χρήματα. Οι γνώσεις, η πείρα, η ποιότητα με μία λέξη, δεν ενδιαφέρουν και πολύ την ηγεσία του ΣΚΑΪ. Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι να κάνουν τη δουλειά τους –να νομίζουν ότι την κάνουν- με το μικρότερο δυνατό κόστος. Και με αυτό το κριτήριο δεν ήμουν «ανταγωνιστικός». Δυστυχώς τόσο στη φύση όσο και στην κοινωνία ό,τι έχει αρχή έχει και τέλος. Και αυτό ισχύει τόσο για μένα και για σας, όσο και για τον ΣΚΑΪ 100,3.
Σας φιλώ όλους με αγάπη και εκτίμηση. Τα τηλέφωνά μου τα γνωρίζετε, όπου και όπως μπορώ να βοηθήσω θα είμαι πάντα στη διάθεσή σας.
Γιώργος Δαράτος.

πηγή:e-tetRadio

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας μετράει για μάς