16 Μαΐ 2011

ΕΓΩ ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ ΠΙΑ ΚΑΙ ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΨΗΦΙΖΩ.



ΤΗΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΤΖΙΡΜΑΚΗ

Βαρέθηκα όλους αυτούς, που χωρίς να με ρωτήσουν ..θέλουν να με σώσουν.
Βαρέθηκα εκείνους, που την ισπανική τους…υποχώρηση, θέλουν να την μεταφράζουν με το ζόρι…θυσία, ως άλλη Ιφιγένεια εν Ακαδημία και Βουκουρεστίου γωνία.
Βαρέθηκα να με αποκαλούν «αλήτισα, ρουφιάνα, δημοσιογράφο», γιατί ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ.
Βαρέθηκα να βλέπω, κάποιον να καπηλεύεται ακόμη και το ξαφνικό θάνατο συναδέλφου, παραμονές των εκλογών της ΕΣΗΕΑ, στέλνοντας δακρύβρεκτα, επικήδεια emails, το βαμπίρ!!! Βαρέθηκα να μας βλέπω να σκοτωνόμαστε για μια και δυο και τρείς καρέκλες, λες και δεν μπορούμε να κάτσουμε μόνο σε μια.
Και αυτή η «βαρεμάρα», μου βγήκε σε θυμό.
Θύμωσα με μένα και αποφάσισα, ελπίζοντας ότι δεν είναι αργά, να ξυπνήσω.
Να σηκωθώ, από όποιον καναπέ είχα βολευτεί και να δώσω σε αυτές τις εκλογές της ΕΣΗΕΑ, την μάχη μου.
Κι΄ας την χάσω!
Αρκεί που θα έχω προσπαθήσει. Εξάλλου ένας πόλεμος, δεν τελειώνει με μια μάχη μόνο, συνεχίζεται.
ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΕΣΗΕΑ ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ ΓΙ΄ΑΥΤΌ ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΩ

1 σχόλιο:

Η γνώμη σας μετράει για μάς