Συγκρατημένη αισιοδοξία εκφράζει ο ΟΟΣΑ για την επιβίωση του Τύπου, που όπως υποστηρίζει σε έκθεσή του «μπορεί να σωθεί παρά την κρίση με διορθωτικές κινήσεις τόσο των κυβερνήσεων όσο και των εκδοτικών επιχειρήσεων (στήριξη online εκδόσεων, προστασία copyright, χαλάρωση νομοθεσίας ΜΜΕ, επενδύσεις κ.ά.)».
Στην έκθεση το αρνητικό πρόσημο για τις αγορές Τύπου στον κόσμο αποτελεί... status quo με την Ελλάδα να παίρνει τον κατήφορο με -20% τοποθετούμενη στην 3η χειρότερη θέση στον πλανήτη με τους γίγαντες (ΗΠΑ και Μ. Βρετανία) να προηγούνται με ιλιγγιώδεις ταχύτητες πτώσης, -30% και -21%, αντίστοιχα.
Τα 2/3 των χωρών αντιμετωπίζουν φαινόμενα πτώσης αναγνωσιμότητας κυρίως μεταξύ των νέων αναγνωστών. Θύμα της κρίσης και ο περιφερειακός και τοπικός Τύπος. H παγκόσμια αγορά τύπου εκτιμάται στα 164 δισ. δολ. το 2009. Την τελευταία 5ετία τη μεγαλύτερη αύξηση ως προς αυτά σημειώνει η αγορά Τύπου της Ελλάδας (35%) και της Τουρκίας (50%).
Στην έκθεση το αρνητικό πρόσημο για τις αγορές Τύπου στον κόσμο αποτελεί... status quo με την Ελλάδα να παίρνει τον κατήφορο με -20% τοποθετούμενη στην 3η χειρότερη θέση στον πλανήτη με τους γίγαντες (ΗΠΑ και Μ. Βρετανία) να προηγούνται με ιλιγγιώδεις ταχύτητες πτώσης, -30% και -21%, αντίστοιχα.
Τα 2/3 των χωρών αντιμετωπίζουν φαινόμενα πτώσης αναγνωσιμότητας κυρίως μεταξύ των νέων αναγνωστών. Θύμα της κρίσης και ο περιφερειακός και τοπικός Τύπος. H παγκόσμια αγορά τύπου εκτιμάται στα 164 δισ. δολ. το 2009. Την τελευταία 5ετία τη μεγαλύτερη αύξηση ως προς αυτά σημειώνει η αγορά Τύπου της Ελλάδας (35%) και της Τουρκίας (50%).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η γνώμη σας μετράει για μάς