9 Ιαν 2012

Αυτιάς: "Θα διεκδκήσω μέχρι δεκάρας όσα μου χρωστάνε"

Ο Γιώργος Αυτιάς μιλώντας για το Alter έδειξε αποφασισμένος να διεκδικήσει ως το τελευταίο ευρώ, τα χρήματα που του χρωστά ο σταθμός.
«Θα διεκδικήσω ακόμα και από τα δισέγγονα τους τα λεφτά που μου χρωστάνε. Ήταν χρήματα που δούλεψα. Ξυπνούσα στις 3:00 το πρωί και δούλευα ως τις 12.00 το βράδυ. Απλήρωτος! Δεν ζητάω τίποτα παραπάνω από τον κόπο μου και την εργασία μου» δήλωσε ο παρουσιαστής, κάνοντας παράλληλα έναν απολογισμό για τη μέχρι τώρα πορεία στην πρωινή ζώνη:
«Ποτέ δεν αισθάνθηκα "βασιλιάς της ενημέρωσης" ούτε " πρίγκιπας". Αυτοί οι τίτλοι είναι δανεικοί. Ο τίτλος που κατέκτησα μέσα από τη ζωή είναι του " ανθρώπου της διπλανής πόρτας". Δεν έχω φίλους πολιτικούς, έχω όμως φίλους μέσα από την καθημερινότητα της ζωής. Για εμάς, τους ανθρώπους της τηλεόρασης, αντίπαλος μας δεν είναι αυτός που εμφανίζεται την ίδια ώρα απέναντι μας, αλλά μόνο ο χρόνος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας μετράει για μάς