13 Ιουλ 2013

Θα πληρώσουν…Αποζημίωση 20.000 ευρώ ζητάει από την (Ε)ΔΤ ο Ροβήρος Μανθούλης


Η έναρξη εκπομπών που πειρατικού τηλεοπτικού σταθμού ΕΔΤ (Ελληνική Δημόσια Τηλεόραση) έγινε το βράδυ της Τετάρτης 10 Ιουλίου 2012 με την ταινία του Ροβήρου Μανθούλη “Η κυρία Δήμαρχος”. Ο σκηνοθέτης αντέδρασε με μια πολύ δηκτική ανακοίνωση:
Ο Καψής, στα νιάτα του, μου ζητούσε ταινίες μου για ν’ ανοίξει  σινε-κλαμπ. Αποφάσισε να το ξεκινήσει επιτέλους με την Κυρία Δήμαρχο.  Στην ΕΔΤ, που ψευδίζει την ΕΡΤ. Βλέπεται, θα λέει ο υπουδγός, ιστοδική στγμή. Αδχίζουμε με ταινία του Μανθούλη που μας βδίζει.  Η ταινία μου θα γίνει λοιπόν Κυδία Δήμαδχος. Δεν μποδώ δυστυχώς να την εμποδίσω ή να την απαγοδεύσω. Μποδώ μόνο να ζητήσω δικαστικώς είκοσι χιλιάδες Ευδώ αποζημίωση για την δυσφήμηση που μου κάνει, με το να μεταδίδει την ταινία μου σε κατάπτυστο κανάλι. Γιατί όλοι οι Έλληνες, μόλις βγει στο κουτί  η ταινία, θα φτύνουν την οθόνη τους. Ελπίζω, αμέσως μετά την Κυδία Δήμαδχο, να γίνει και η Κηδεία της Ιεδοδούλου. Δηλαδή της ΕΔΤ.
                    ΔΟΒΗΔΟΣ ΜΑΝΘΟΥΛΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας μετράει για μάς